pondelok 7. januára 2013

Nikola Weiterová


Chcela by som vám predstaviť jednu z mojich najväčších inšpirácií, aj keď ju ani predstavovať nemusím, myslím že väčšina z vás o nej už určite počula - reč je o najúspešnejšej slovenskej bikiny fitnesske Nikole Weiterovej. Jej cestu, pokroky a úspechy sledujem už dlhšiu dobu a za všetku tvrdú drinu, ktorú odviedla má môj veľký obdiv, je úžasná. A jej úspechy? V roku 2011 štartovala na 8 amatérskych súťažiach, či už slovenských, európskych (vrátane Arnold Classic) a svetových. A bilancia jej výsledkov? Štartovala 8 krát a 8 krát vyhrala 1. mesto. Od roku 2012 súťaží v profi súťažiach.






Možno budú niektorí namietať že už je to "moc", alebo že si dala urobiť umelé prsia, ale ja hlavne vidím a obdivujem tú drinu. Nikola nesúťaží medzi bodybuilderkami, preto pôsobí stále žensko (aspoň pre mňa) ale tiež má vypracované svaly :) A čo váš názor, páči sa vám? Tiež máte nejaký fitness vzor?

9 komentárov:

  1. Nikola je rozhodne úžasná a zaslúži si obdiv! Donedávna, kým som mala zacieľ iba fitness, tak by som si rozhodne priala mať postavu ako ona.. teraz som sa však posunula o čosi vyššie a tak sa stala mojim vzorom moja trénerka, ktorá je kulturistka. :-) Ale Nikola je rozhodne nádherná.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ona je môj fitness vzor :) Postavu ma krásnu, no a čo, že má umelé prsia, hlavne, že sa cíti vo svojom tele dobre, však to je to, čo chceme všetky! :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je super, fakt už len kvôli tej drine a vyzerá byť vcelku vysoká baba :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je úžasná, to máš pravdu :)
    ale mě se její postava nelíbí kvůli tomu podbřišku :) samozřejmě ale co bych za to dala že jo takhle vypadat! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. já žádný vzor nemám, tahle ale vypadá perfektně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Má krásnou postavu, ale určitě jsou za tím léta dřiny. =) Podle mě má málokdo takovou postavu, ale věřím, že když budeš opravdu chtít a budeš pro to dělat co nejvíc, časem třeba budou na nějakém blogu psát o tobě tak jako píšeš ty o ní. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pro mě to tedy rozhodně moc není.
    Nikča má bezvadnou postavu, kéž bych se také k nějaké podobné dopracovala. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak Nikola je aj moj vzor :-) a pacia sa mi prave postavy bikini fitness :-D chcem sa takej postavicke priblizit aj ja!
    inak to , ze ma umele prsia - na to, aby sa prezentovala na nejakej sutazi treba dobre vyzerat a povedzme si pradu tak ako to je - lepsie to vyzera ako ked tam ma "pristavaciu drahu" takmer kazda fitnesska /takmer/ totalne strati prsia, co je dan za zmiznuty tuk :-/ sama na sebe to vidim, hore ostava nic a na zadku bruchu stehnach je este stale co davat dole, takze kym sa k tomu dopracujem hore nebudem mat naozaj NIC :-D :-(

    OdpovedaťOdstrániť