sobota 29. júna 2013

Cuketové hody a tak ďalej...

Ahoj! :D Konečne sme sa dočkali, sú prázdniny. Zvolajme trikrát sláva! :D

Dúfam, že ste posledný deň v škole prežili v pohode. Ja som tento rok s vysvedčením spokojná, mám samé jednotky, tak ako vlastne každý rok - som šprt proste :D Aj keď musím uznať, že tento rok som školu dosť zanedbávala. Nabudúci rok maturujem, takže to už nebude také lážo plážo. Ale to predbieham, teraz si musíme poriadne užiť prázdniny. Všetci - povinne! :D Máte už plány?

Ja som prvý prázdninový deň zahájila vyspávačkou do 11, milujem dni, kedy môžem spať dokedy chcem :D Hneď po prebudení následovali kráľovské raňajky (zase ovsenná kaša, arašídové maslo a tona ovocia - jablko, broskyňa, jahody, čerešne) a potom znova do kuchyne experimentovať a variť obed. Dala som si takú menšiu výzvu, že budem skúšať čo najviac nových potravín, aby som už konečne vybočila zo svojho stereotypu a začala jesť pestrejšie a lepšie. A samozrejme do toho priberania sa musím oprieť ešte oveľa viac...

Hodinu po raňajkách o 12 som si dala obed, pretože keď už som ho uvarila, neodolala som :D



Prvá časť obeda bola cuketová pizza - iba nastrúhaná cuketa + 1 vajíčko + soľ, korenie, chilli
A na vrch homemade paradajkový pretlak, zelenina a syr 
Inšpirovala som sa u Blondy :)


Druhá časť obeda pozostávala taktiež z cukety - alias úžasné cuketové cestoviny. Síce sú už na každom blogu, ale vážne ma očarili. Na olivovom oleji som orestovala osolenú a okorenenú cuketu, pridala som chilli a cesnak, prihodila tuniaka a ešte som si k tomu urobila do vedľajšej misky omáčku - 2lyžice jogurtu + 2 lyžičky horčice - bolo to fakt úžasné :D


A krátko poobede nikdy neodolám tvarohu, proste ho brutálne milujem. A áno, tvaroh bude v každom článku, až pokiaľ ma neomrzí :D 


Uznávam, vyzerá to strašne. ALE chuť, je dokonalá :) Napadlo ma zmiešať vločky, jogurt, trochu mlieka, kakao, kokos a nechať to 2 dni v uzavretej miske v chladničke. A vznikol z toho taký čokoládový puding s kúskami vločiek, fakt to bolo veľmi dobré :D Odporúčam NEŠETRIŤ kakaom.


Moje večerné "obžieraníčko" - klasika :D

Už je to tu akosi preplnené jedlom, chcelo by to pauzu a vrhnúť sa aj na nejaké články o cvičení. Aj keď ma nič také nenapadá, každému proste vyhovuje niečo iné. To mi pripomína, že sa už neviem dočkať zajtra do fitka :D

Ale aby ste si zase nemysleli, môj život sa netočí len okolo jedla, fitka...mám aj veľa iných záľub, občas som celkom leňoch, rada spím, fotím, pozerám filmy, hrám Sims (:D), milujem svojho psa...je toho veľa

A ešte niečo... včera som cvičila zwow, ktorý obsahuje 100 burpees :D Keby ste chceli niečo rýchle, ale zabijácke, tak jednoznačne odporúčam. Hneď po ZWOW49 je 23 môj 2. najobľúbenejší :)


7 komentárov:

  1. Já se sice vzbudila před sedmou, chvíli koukala na seriál a pak zase spala asi do půl 12. :D Snad to takhle nebude celé dva měsíce. To bych vážně musela nakopat. :D
    Ta "pizza" vypadá krutě. Vůbec mám teď na cuketu (a třeba i lilek) hroznou chuť.
    Zajímalo by mě, jak jíš tu večeři. Já bych si to totiž všechno smíchala dohromady... (teda tu kaiserku ne :D) :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni, ty bifľoš! :D :D Gratulujem k vysvedčku! Mať v 3ťom ročníku také známky - klobúk dole! :D :D Ale tak, i ja musím v treťom máknuť, pre svoj dobrý pocit - ale ktovie, aká bude realita :D :D Ináč, fakt už ideš do 4tého? :O Síce, i ja som mala ísť, blbo mi vychádzajú roky, tak to všetko budem mať posunuté.. ale tak, myslela som, že ty si na tom rovnako ako ja, teda, že ideš ešte iba do 3tieho ročníka :D :D
    A to jedlo vyzerá božsky ako vždy, a tie cuketové cestoviny sú fakt bombové! Ja som ich mala minule a chutili mi viac ako normálne.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nebude ti vadit osobnější otázka? Ty jsi na gymplu, že? Co plánuješ studovat dál?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. gratuluju k výzu, ty šprte! :D ;) cuketu si teď plánuji taky koupit a něco z ní spáchat tak se tebou asi inspiruju :) tu večeři sníš najednou, nebo jí jíš dlouho s pauzama? já jen, že už samotná ta zelenina by mě dost zasytila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nejem ju s pauzami :) som síce trocha prežrená, ale tak to mám najradšej :D a ďakujem :)

      Odstrániť
  5. gratuluju k tak krásnýmu vysvědčení! :D a vážně už budeš maturovat? :OO tyjo nevím proč, ale myslela jsem si, že jsi mladší :D :)
    cuketová "pizza" mě láká :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Děkuju za vyplnění dotazníku :)

    OdpovedaťOdstrániť