štvrtok 4. júla 2013

Summer is here :)


Ahojte :) Celý školský rok sa teším na prázdniny, pretože vtedy úplne vypnem od školy, povinností a robím tie príjemnejšie veci. Snáď už od škôlky milujem prázdniny a to sa asi nikdy nezmení. Občas sa cez prázdniny nudím, ale tento rok som sa snažila mať zaplnený každý jeden deň, proste si užívať :D Takže mám o program postarané, aj keď... občas sa na všetko vykašlem a idem si pospať, som flegmoš :D Tá fotka na začiatku článku je úplne mimo, ale nevedela som, čo tam mám dať. Aspoň je moja :D Tak dosť kecania, predsa by som vás neochudobnila o poriadnu dávku jedla. To sa mi to ale píše, s plným bruchom :D

Tramtadadá! Kulinárske nemehlo snáď prvý krát v živote niečo pieklo a nepripieklo... Možno to nevyzerá tak lákavo, ale je to zdravé a keďže je to bez cukru a sladidiel, na vrch išla poriadna dávka arašídového masla. To bolo niečo!! A recept?

Banánový tvarožník

Budeme potrebovať:
- 2 tvarohy vo vaničke
- 2 banány
- 2 vajíčka
- 4 lyžice ovsenných vločiek (možno nahradiť celé množstvo vločiek kokosom)
- 1 lyžica kokosu
- 1 lyžica kakaa
- 1/2 prášku do pečenia
- arašídové maslo

Žĺtka zamiešame spolu s rozpučenými banánmi, tvarohmi, vločkami, kokosom, kakaom a práškom do pečiva. Z bielkov vytvoríme sneh a zamiešame. Dáme do rúry vyhriatej na 180 stupňov piecť na 40-45 minút. Na záver na vrch dáme arašídvé maslo.


Okamžitá ochutnávka spolu s bielym jogurtom a kakaom bola samozrejmosťou. Chudák spálený jazyk :D Aj keď vyzuálne to vyzerá hrozne, bolo to fakt mega dobré :D


Ďalšie večerné obžerstvo. A celé len pre mňa :33


Konečne som si toto leto kúpila melón... A potom ho celý sama zjedla :)


Dnešná "svačinka", aj keď nevyzerá dobre, bola úplne úžasná! Včera som sa iba tak zmienila, že by sa mi páčil parný hrniec, proste iba tak okrajovo. A dnes ráno ma čakal v kuchyni. A to si to fakt ani nezaslúžim :D Ale je perfektný, ako sa poznám... Teraz budem pár týždňov/mesiacov variť len v ňom a budem sa tváriť, že som objavila Ameriku :D Aj keď to vyzerá ako mini porcia, bolo to asi 200g kuracieho, 1/2 karfiólu, 1/2 cukety a 6 mrkví. Ale musela som ochutnávať :D

Tak a dosť bolo o jedle, ide sa cvičiť :D



Skúšali ste už ZWOW18? Ja som teda po skončení bola celkom odrovnaná, aj keď u ostatných Zuzkiných videí si kľudne dávam ďalšie :D A to som večer ešte mala ísť do fitka :D Dneska sa cítim celkom...ako handrák :D A to ma hneď ráno čakal tenisový turnaj, ale zvládla som to. Potom som prišla domov, urobila som si ďalšiu ovesnnú kašu, akože za odmenu :D Potom som sa povalovala, pozerala som filmy, učila sa angličtinu, varila (teda skôr kontrolovala parný hrniec) a skúšala jóga-pozície (proste tie rôzne "cviky" to by ste NECHCELI vidieť! :D)

To je pre dnešok všetko, dúfam že si užívate prázdniny, leto, teplo ako sa len dá :) 

11 komentárov:

  1. Ja som práve dnes bola kúpiť melón. 11,5 kg :D :D Ešte ani neviem ako chutí, dúfam, že dobre, inak ma porazí, keďže je to môj denno-denný obed. :D :D Polka melóna a je to. :D :D Osvieženie a hlad zažehnaný. Čo viac si človek môže priať. :D :D

    Inak ten koláč vyzerá fakt lákavo, škoda toho tvarohu a vajíčok. :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. už si nepřipadám tak blbě, když jim k večeři hodně zeleniny, ty jíš víc :D ale stejně mi mamka nadává, že toho jim tolik - peníze :/ podobný "cheescake" jsem dělala, ale já a tvaroh kámoši prostě nejsme takže to příště musim nahradit nějak jogurtem ;) letošní prázdniny jsou pro mě velká nuda, jelikož nemám žádné přátele, mám jen přítele a s tim nejsem pořád, takže jsem akorát furt doma a s rodičema :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Melón na obed, ale tak nie len troška, ale rovno celú polovicu melónu, to dosť zasýti. :D :D Ja sa zasa tiež chcem najesť i napriek tomu, že som na raw. :D :D Hoci, rozhodne nepotrebuje toľko jedla ako kedysi. Už pred tým ako som začala s Raw Vegan som s tým nemala problém. Práve naopak, jedlo pre mňa skôr bolo utrpením, pretože mi po ňom bývalo zle. Teraz je to fajn, ale žalúdok je zvyknutý na menšie porcie. :D
    No hej, ten príjem bielkovín - tak ráno som vegan, tak tam niečo s bielkovín mám, ale nič moc. :D :D Ono to je zatiaľ prechodné obdobie, mňa viac láka vegánstvo. Lenže potrebujem si preliečiť črevá a tráviaci trakt, takže zatiaľ pár mesiacov idem takto a potom? Potom by som si chcela kúpiť sójový proteín, aby som mala po tréningu niečo fakt kvalitné. :D :D Ale svaly zatiaľ rastú i napriek tomu, alebo z nich schádza ten prebytočný tuk? :D :D Uvidím o pár mesiacov, zatiaľ to nehrotím, pretože to nemá význam, keďže telo tú raw stravu tak či tak potrebuje. Tak prečo sa zbytočne stresovať? :D

    Ten "tréner" je somár, ktorý tuším ani nemá (alebo má?) fitness kurz, ale čo ja viem, tak trénoval vraj hokejový tím, tak mi povedz, čo on vie o posilovaní preboha? :D :D On opravuje každého, nielen mňa, naposledy sa obul do nejakých 25ročných chalanov, som čakala, kedy mu jednu vrazia :D :D Som sa potom iba smiala. :D :D

    Veľmi pekne ďakujem. Zatiaľ si telo pekne zvyklo a nemá so stravou žiaden problém. Uvidím ako na tom budem s váhou, i keď to nerobím preto, ten tuk predsa len musím dať dole. Naposledy som konečne došla na 60 kíl, čo je hotový zázrak po 10 mesiacoch. :D :D Tak uvidím ako napreduje a či vôbec. :D :D A tebe tiež držím palce, nech sa ti darí - a nech čosi konečne priberieš :-) by som ti požičala takých 6 kíl zo mňa :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mě tvaroh nedělá dobře na trávení, je takový těžký a moje střeva ho nějak nepobíraj :/ já psala, že nemam přátele a proto budu mít nudný prázdniny, nauč se číst :P jo no i v mrazáku se dá "péct" :D však já nic jinýho než zdravý věci nedělám :P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fajn večeře. Škoda, že mi syrová rajčata vadí a mám z nich alergickou reakci jak svině. :D
    Tvarožník vypadá dobře.
    Taky se o prázdninách snažím mít zaplněný každý den, žádný trápení doma.. musíme si užívat. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Páni, potešila si ma! :-) Celé tie mesiace, čo som na blog neprispievala, som pracovala na tom, ako sa mať rada. Popravde, nedarilo sa mi. Je to vážne divné, ale tá choroba mi pomohla vidieť sa skutočne. Ani najhoršiemu nepriateľovi neprajem zažiť, aký to je pocit neovládať svoje telo. Tiež absolútne nechápem, ako sme mohli nenávidieť svoje telá, trápiť sa a ostatné veci? Ale zasa, načo nám to bolo dobré? No, vlastne na niečo bolo. Pretože nebyť toho, rozhodne by sme neboli také aké sme teraz. Myslím si, že by nás to nikdy nenakoplo, aby sme chceli niečo dosiahnuť. Veď prečo by aj, keď by sme so sebou stále boli spokojné? Tá nespokojnosť nás posunula do úplne inej ligy. Na inú úroveň. Vyššiu. Prešli sme si vlastnými posmeškami z našich tiel a teraz, keď sme si naše telo obľúbili, vieme, čo je pre neho najlepšie a čo si skutočne zaslúži. A ono si zaslúži, aby sme ho milovali. :-)

    Čo sa týka receptov, raz niečo určite pridám, ale ešte sa sama učím čo s čím kombinovať a čo môžem, pretože stále nachádzam akési chyby. Hm. Musím toho ešte mnoho preštudovať (a bohužiaľ, veľmi sa mi do toho nechce, nerada čítam veci z počítača - teda knihy), ale musím sa do toho dať, ak chcem mať zdravé telo. A najmä tie črevá.
    Odkedy som na raw, už mi bolo i povedané, že som schudla, tak sa z toho teším. Vraj to vidno v tvári a konečne i na brušku. Vlastne to vidím i ja, pomaly tie zmeny, ako sa telo tvaruje, ale ešte to je iba niekde na začiatku cesty. :-) Snáď do tých svojich 18tin konečne dostanem tú vytúženú postavu (v zmysle schudnutia, na kulturistike budem pracovať nanajvýš ešte 5-8 rokov), mám na to ešte pol roka. :D :D Necelého. :D :D Ale v psychike sú fakt neskutočné zmeny. Síce občas mám blbé zmýšľanie - čo sa týka spoločnosti mužov, ale to súvisí viac so šikanou, než s mojimi pocitmi. Holt, nemám rada chlapov. Nemôžem si pomôcť. Nedávno mi bolo povedané, že chcem za tú šikanu potrestať všetkých mužov :D :D Tak som sa dobre zasmiala no. :D Ale možno na tom kúsok pravdy bude. Kto vie. Musím sa preskúmať hlbšie a najmä pod lupou. :D :D

    Hm. Vajíčka, mäso, cottage a tie veci. Kedy som ich jedla, pretože som si myslela, že musím. Ale ono ani tak nejde o to, čo ješ, ale v akej kvalite to ješ. A bohužiaľ, dnešná kvalita mäsa je na biednej úrovni. Samé rastové hormóny a to týranie zvierat. Načo to je všetko dobré?
    Ale ja ťa rozhodne nijako nechcem ovplyvňovať. Ja sama som mala mäso rada - celkom. Išlo však o to, že samotná dr. mi poradila, že ho mám obmedziť, pretože je napichané rôznymi antibiotikami a hnusmi - a keď ti toto povie dr. na gastre, tak si myslím, že na tom čosi bude, no nie?
    A dá sa prežiť i bez toho. Z rastlinných bielkovín sa dá čerpať rovnako veľa úžitku, ako si niekto myslí o tých živočíšnych. Ale tiež treba dávať pozor na GMO spracovanie. Čo som nedávno čítala, tak vraj tofu je z GMO sóje, tak ja už fakt neviem. Tá raw strava je asi najbezpečnejšia, ale i to je ideálne, ak si ju pestuješ sama, pretože fakticky nemôžeš vedieť, čo v dnešnej dobe ješ. A asi to neni nič moc. Tí, ktorí majú citliví žalúdok a črevá ako ja, to cítia najviac. Fakt si o tom musím naštudovať viac informácií. Stiahla som si o tom presne 15 kníh (nie všetky sú priamo o raw, ale väčšina je o parazitoch, o detoxikácií organizmu, o raw, o črevách a tak). Ani neviem, kde mám prv začať. :D :D
    Inak, i ja som si dnes pri jedení melóna na obed spomenula na teba. :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak to promiň myslela jsem, že to znamená přátelé a ne přítel, jsem trubka :D však on se nějakej ukáže, neboj, co ty víš, třeba zrovna tyhle prázdniny budou tvoje osudový ;) no já bydlim v opravdu mini městečku, taakže tu není co dělat :/ navíc nejsem zrovna bohatá ;) můžeš použít i jiný sušený ovoce, to je v podstatě jedno :) klidně sušený švestky nebo brusinky atd. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Joo, růžový vlasy jsem měla chvíli (http://instagram.com/p/Z3RnayGz1O/), pak jsem přešla na starou dobrou hnědou na pár týdnů a teď mám zase zpět svou milovanou červenou. :D
    Já bych ti vařila, klidně, ale jsem taky líná, sotva nakrmím sebe! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj prosím odpíš mi :)
    čo si myslíš že by som mohla dať namiesto toho araš. masla? velmi pekne dakujem :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, neviem čo konkrétne myslíš, ale arašídové maslo patrí hlavne medzi rastlinné tuky, takže ho m§žeš nahradiť iným rastlinným maslom napríklad mandľovým, kokosovým... Alebo proste obyčajnými orechami ak ich máš rada :) ďalej rôzne semienka, oleje...:)

      Odstrániť
  10. já mám chuť na meloun!! :D a ten zwow 18 je zabijácký..to souhlasím :D

    OdpovedaťOdstrániť