utorok 15. januára 2013

15.1.2013

Skutočne pravdivý obrázok :)

Zdravím, ospravedlňujem sa za menšiu neaktivitu, ale tieto dva týždne budú naozaj masaker! Každý deň aspoň 2 písomky, som zvedavá či to prežijem :D Tak sa hlásim iba veľmi stručne, ako môžete vidieť v menu cvičenie nič moc, zvládam len ZWOW a tréningy, ale hneď po písomkách to vylepším. Cvičenie ma skutočne baví, aspoň sa vybláznim a potom som kľudnejšia a mám lepšiu náladu, nenervujem sa tak zo školy. Už aby bol ten polrok :)


Kúpila som si konečne Bobble, takže teraz ma pitie vody baví ešte o niečo viac. Ja viem, je to iba pitie vody, ale z takejto flašky je to proste...lepšie :) V škole už ju spolužiaci pomenovali "atómovka" :D Videla som ju v Zuzkiných workoutoch, ako z nej pije, tak som si povedala, že aj ja si raz takú zaobstarám.



Počas môjho všetko-robenia-len-nie-učenia našla túto paródiu a je to celkom podarené :) Používate Instagram?


A na záver ešte pesnička, ktorá ma vždy úžasne namotivuje a stále si ju pospevujem (v sprche:D)

A ako sa darí vám? Tiež máte toľko testov? Snáď sa čoskoro ozvem, majte sa pekne (aspoň lepšie ako ja) :D

2 komentáre:

  1. testů nespočetně! a 1. obrázek je vystihující :)
    jakmile mě něco trápí, jdu cvičit!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takú istú fľašu mám i ja, ale pitie z nej ma teda rozhodne nebaví. :D :D Buď mi blbne filter, alebo čo, ale tak hnusne hučí, keď sa chcem napiť, že ju radšej vždy otvorím a napijem sa. :D
    Držím ti prsty na písomkách, my sme na tom rovnako, akurát, že mňa to nejako vôbec neberie. Som zástanca názoru "Dajak bolo, dajak bude.." a celkom sa to vypláca. Hoci, občas mám pocit, že mám viac šťastia ako rozumu. :D :D
    Tá pesnička sa mi páči. Musím ju pridať do môjho playlistu ;)

    OdpovedaťOdstrániť